Tuesday, July 19, 2011

teringat zaman dulu-dulu

actually skng aku kat office tp x de keje nk buat so aku pown nak mengarang la sbb tiba-tiba je aku teringat zaman aku muda-muda dulu (skng pown x de la tua sgt...). Dulu time aku nk amik upsr sekolah aku ade wat program burung hantu a.k.a study group la tp belah mlm so kna ikut kumpulan la dari kg mna... mse wat study group tu kmi rotate rumah masing-masing time 2 ade 6 ke 7 org la klo x salah aku... tiap-tiap malam kami wat study group kononnys nk study la tp hampeh main je yg bnyk (nsib baik suma kputusan baik heheheh..) yang best sal study group ni bile wat stdy group so mak-mak kami semua akan sediakan mknan untuk kami sbb kesian pnat blajaq la kan kmi ni klo bab mkn x pyh ckp la mcm ikan pirana sekejap je dah abis siap boleh mnx tambah lagi heheheh :) muke stail x malu kan tp itu dlu la... erm pas 2 kan dulu aku ade la minat kat abg kpd sham dak study group 2 kmi ni kra rapat la juga abg dia nma hanif..hanif ni tua 3 thun dri aku..aku suka dia pown sbb muke dia mcm hritrik roshan handsome o0ooo... erm time p wat stdy group kat umah die yg pling aku tgu sbb bleh jmpa dgn abg dia hehehe (gatal gak ea aku ni) tp yg x bestnya stiap kali aku smpai je abg dia dah siap nk kuar rumah tension btol aku..skng ni abg dia dah kwin dah isteri dia comey sgt aku gembira je tgk abg dia ari 2 cm bhgia je an...isteri dia nma sha kowt kloo x slah aku la heheh k la aku pown dah pnat nk taip jap g bos tgk abis la aku..nanti aku update blog aku lagi ea..daddada

No comments:

Post a Comment