Monday, July 25, 2011

hampir tiba bulan puasa

erm sedar x sedar dah hampir nk puasa dah hurm...bla bulan ramadhan menjelang je mesti rase cm sedih ckit ye la dah 4 kali puasa kna dok jauh dgn family...ahhh sedih bangat... :( mak nak balik!!! dah la lupakan dulu pasal hometown skng nk cita paal tmpt keje plak... erm kranya sbulan gak dah la aku praktikal kat zoo taiping mcm2 yg aku dpt bla praktikal kat sna sronok ada sedih ada stress pown ada gak...ye la macam2 gelagat org yg aku jmpa kat sana ada yg baik tp x kurang jgak ada jugak yg dah tua tp still nk menggatal dgn remaja2 di sini hahahahah..... yg fobianya si akma la sian dia dihimpit oleh abg pendek yg gatai 2 dah la rambut 2 pown dah beruban tp still nk mggatal dgn anak dara org adoyai... dunia2... macam2 perangai manusia zaman skng ni..hehehe aku ni dikira bernasib baik lg la sbb x terkena cm 2 klo x aku x taw la apa nk jd kan... k la nty klo ade ape2 cta aku update lg ea..

No comments:

Post a Comment